Klacht melden – Huisartsenpraktijk de Lindeboom – Putten

De Lindeboom

Per 1 juli zijn wij, Tine van der Mast en Janinka Timmer, de trotse eigenaren van huisartsenpraktijk De Lindeboom!

 

NIEUWS

Vanaf 6 maart tot eind juni is huisarts Janinka Timmer met zwangerschapsverlof.

Tijdens haar afwezigheid zal Eline Melenhorst 2,5 dag waarnemen bij ons in de praktijk. Ook gedurende de zomervakantie blijft zij 2,5 dag bij ons werken. We zijn blij dat zij ons team in deze periode komt versterken.

Zij stelt zich graag aan u voor:

Mijn naam is Eline Melenhorst, 29 jaar en samen met mijn man woon ik in Amersfoort. Na mijn opleiding geneeskunde ben ik eerst gaan werken op de spoedeisende hulp voordat ik aan de huisartsopleiding begon. Tijdens de opleiding heb ik me extra kunnen verdiepen in de kindergeneeskunde en de gynaecologie. Inmiddels werk ik als waarnemend huisarts in regio Amersfoort, en vanaf 6 maart mag ik op maandag, woensdag en donderdagochtend huisarts Timmer vervangen gedurende haar zwangerschapsverlof. Ondanks de afwezigheid van een vertrouwd gezicht, wil ik dezelfde goede en continue zorg bieden en hoop ik een veilige omgeving te bieden aan de patiënten van huisartsenpraktijk de Lindeboom.

Klacht melden

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u vinden op www.skge.nl.

Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Klacht versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord