Klacht melden – Huisartsenpraktijk de Lindeboom – Putten

Welkom

Huisartsenpraktijk de Lindeboom staat voor betrouwbare, laagdrempelige en kwalitatief goede huisartsenzorg. Flexibiliteit en service naar de patiënt zijn hier onderdeel van. Het streven is een open en eerlijke communicatie, die ruimte laat voor discussie. De vertrouwensrelatie met de patiënt is een belangrijk onderdeel.

We zijn een kleine dorpspraktijk die gehuisvest is in een voormalig woonhuis, wat laagdrempelig voelt. Ons team bestaat uit twee huisartsen, dokter va

n der Mast en dokter Timmer, daarnaast zijn er drie assistentes, drie praktijkondersteuners en een praktijkmanager. Elke praktijkondersteuner heeft haar eigen werkgebied, te weten somatiek, ouderenzorg en ggz. Samen streven wij naar de beste zorg voor u, dicht bij huis.

Organisatie
De praktijk streeft naar optimale service en bereikbaarheid. Daarvoor zijn wij elke werkdag  van het jaar geopend, met uitzondering van de donderdagmiddag (waarneming door huisartsenpraktijk Vermaas en Bettman).
Voor de tijden buiten de openingstijden hebben we een overeenkomst met Medicamus Spoedpost voor het leveren van die zorg die niet tot de reguliere openingstijden kan wachten.
Patiënten kunnen telefonisch afspraken maken via de assistentes. Ook herhaalrecepten kunnen telefonisch via de assistente, via de receptenlijn besteld worden, als ook via de website.  We streven er naar patiënten op zo’n kort mogelijke termijn een afspraak te kunnen aanbieden.

Wilt u dezelfde dag nog gezien worden, dan graag vóór 9.00 uur bellen. Visites voor dezelfde dag, graag vóór 10.00 uur aanvragen.

Klacht melden

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw hulpverlener

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met de betreffende hulpverlener bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met de praktijkhouder en/of met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u vinden op www.skge.nl.

Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Klacht versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord